Bena upp denna bena

JUST NU sitter jag och slappar i soffan med datorn i knät. Ikväll händer inte mycket för min del. Jag ska nog sitta i den här positionen varvat med tv-tittande hela kvällen. Så jäkla skönt! Känner att dagen var minst lika jobbig som igår och jag känner mig som en död uggla. Hoppas på en lugn kväll!
Kanske ska bena upp den här benan nu då en gång för alla för er som inte vet, och undrar. Jag och Johan har breakat och jag tar mitt pick och pack och flyttar till en lägenhet i NORRKÖPING. Känns jättespännande, men det känns också jobbigt, som ni förstår. Men det ska nog bli bra det här. Jag trivs ju jättebra i Norrköping så jag försöker se det positivt!!
Jag flyttar redan nästa helg, 6 Mars! Helt otroligt. Jag har inte fattat det än! Nu håller jag bara tummarna för att Kolmården också ska gå vägen! Skulle ju vara drömmen alltså :)
Nu vet ni det iaf. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas du kommer att stortrivas, gumman! Och räkna med besök från mig och en viss ung herre... ;-) Kramar från oss!

2010-02-26 @ 23:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0