Ha ha halllåååå

MEN ÖH!! Då var man nästan klar med inlägget och så råkade man trycka på en knapp så allt försvann. Är man förvånad eller? Icke. Jag skrev just det innan allt försvann och undrade varför allt inte kunde gå som man vill? Varför allt bara ska vara så svårt och krångligt hela tiden. Så komplicerat?
Min Ann-Sofie ringde mig precis och då blev jag lite gladare igen. När jag kom hem nu efter dom här dagarna känner jag verkligen att jag har saknat mina katter. Dom är verkligen helt underbara och jag skulle aldrig klara av att inte ha dom hos mig. Mina pluttar.
Nu ska jag snart sätta på en film och äta godis och dricka cola. Som Ann-Sofie sa.. Nu blire shake ett tag och jag är fan nästan beredd att totalt hålla med där! På återseende!

Räkan


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

2010-02-15 @ 20:45:44
Postat av: Ann-Sofie

då ska jag tala om att äggmackan var underbar!

men så sant som det är sagt, no more snacks på ett tag, haha. hoppas planerna går i lås, ska hålla mina tummar.

2010-02-15 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0