Tillbaka

Nu är jag hemkommen från Norrköping! Bilresan gick bra förutom att spolarvätskan inte funkade så det var riktigt skitigt på rutan. Kändes som att kolla ut genom sånt där frostat glas, ni vet. Såg inte ett skiit! Sen höll jag på att somna ett flertal gånger. Men nu är jag hemma så nog om det.
Just nu är jag riktigt trött, så jag ska nog ta en tidig sänggång idag, till skillnad från de senaste nätterna i Norrköping med Tuss! Imorgon har jag en hel del saker att ta tag i och uträtta, ni får reda på vad en vacker dag.
Vill passa på att tacka Ann-Sofie för ett par grymma dagar!! Alltid lika kul och jag hoppas jag kommer tillbaka snarast!

 

Bjuder på en pose!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha tidiga nätter, jo man tackar! dom har inte jag sett något utav sedan du kom i Tisdags. Men jag misströstar inte :) ÅH fian, kom tillbaka snart!

är redan tomt utan dig!

2010-02-14 @ 23:25:32
Postat av: Alexandra Möller

Hej Hallå!



Har du blonderat dig igen eller?? :)

2010-02-17 @ 17:58:58
URL: http://molleralexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0