The ugly truth

Hallå där! har nyligen kommit hem efter en mysig filmkväll hos Johanna. Jag köpte med mig chips, dipp och cola och Johanna stod för chockladollar, film och logi. Filmen The ugly truth var skitbra! Jag rekommenderar den verkligen! Gerard Butler är ju rätt fin bör ju tilläggas.
Annars har jag inte gjort mycket annat idag. Jag åkte iof ner till badhuset pch solade vilket var huur skönt som hellst! Det kändes verkligen behövligt. Jag har även läst ut tredje boken av Twilight idag och dom är ju bara hur bra som hellst! Jag brukar annars tröttna på böcker efter halva och stannar oftast där. Men dom här 3 som jag fick av Mami i julklapp har jag läst ut nu. Så jag kände att jag var tvungen att åka till närmsta bokhandel och köpa den 4:e - Så länge vi båda andas. Låter säkert som att jag är värsta Twilightnörden.. Men det kanske jag är. Nej inte riktigt, men dom är faktiskt bra. Okej. Jag kanske är det.... Nog om det.


Imorgon är jag ledig, vad jag vet nu iaf. Jag har planerat att simma några längor med kära Ida. Vi får se om vi slår de 40 vi simmade förra gången. På kvällen vankas det tacomiddag och mys med bästa tjejorna! Kommer nog bli toppen!
Nu börjar det närma sig Tisdag, då jag åker till Norrköping och älskade Ann-Sofie. Sen är det Onsdag. Jag börjar bli nervös. Nu ska jag borsta mina gaddar och kasta mig i säng med nya boken. Lovely.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahhha logi! Du är för rolig du!!! Ja, en riktig Twilight-nerd är vad du är! PÖSS

2010-02-04 @ 22:48:15
URL: http://jmoller.blogg.se/
Postat av: frida

hälsa på mig också =( =)

2010-02-07 @ 14:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0