Supervän

Sitter och lyssnar på massa bra musik och bara flyger iväg med mina tankar. Det är helt otroligt vad musik kan göra alltså. Jag älskart! Blir genast på bra humör när jag sätter på lite musik! :)
Det är inte nådigt vad jag är tankspridd nu på senaste. Kan sitta i bilen och missar helt att svänga av där jag ska svänga av, för att jag sitter i mina tankar! Jag vet, jag är en fara på vägarna nu men jag kan inte hjälpa det. Allt det här är det enda jag tänker på nu. Tankarna bara snurrar!! Men jag är ju en tänkare och jag kan sitta och tänka och grubbla i timmar!!
Johanna var förresten förbi mig igår och jag har ju alltid så roligt och mysigt med denna donna alltså! Kommer sakna henne som FAN när jag flyttar! Vi har alltid hållt ihop och det kommer vi alltid att göra, hoppas jag! Kommer sakna att bara kunna glida förbi när man känner för det och inte göra ett skit tillsammans, bara vara. Hon är helt enkelt den beste Johanna jag kenner!! :) Jag ska så fort som, när vi tagit ett bra kort på oss två framkalla det och rama in det och ha framme i min lägenhet så jag kan kolla på det och bli påmind om vilken supervän jag har!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Naaw, guumman :) Det värmer! Kommer bli så tomt utan dig! Älskar dig.

2010-02-26 @ 21:35:14
URL: http://jmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0