sjukling

Hemma från jobbet idag. Det var ju självklart att jag skulle bli sjuk nu när jag äntligen får jobba. Men min kropp tycker att jag ska vara hemma och inte få in några pengar. Tack du!
Idag har jag suttit och ringt runt som en galning till diverse olika ställen. Puh. Men jag hoppas verkligen att detta går vägen nu! Jag berättar mer sen.
Jag var ju på bio i Söndagskväll med Johanna och Johan. Filmen var väl sådär, trodde mer om den faktiskt men den var helt okej. Vi var 6 stycken i hela biosalongen vi 3, sen 3 tjejer. Och det var inte nådigt vad en av dom luktade. HERREGUD. Jag fick sitta med min halsduk upp över näsan. Och det var inte nådigt vilka skrattattacker man fick av en annan anledning, som jag inte tänker ta upp här. HAHA. Johanna du vet precis vad jag menar!! :) Kvällen vart iaf riktigt trevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0