Min vän Nina

Läste precis min kära Ninas blogg där hon skrev såhär:
"....Sen blir det väl inte bättre i tanken när man fått veta att en av mina bästa vänner ska nu flytta till min del i Svergie, Mickis ska som sagt bli en Norrköpingbo (igen). Det hade jag velat få uppleva på nämre håll, för jag saknar verkligen vår tid tillsammans. Vi har alltid så roligt ihop och jag trivs så himla bra med dig. Jag hoppas du bor kvar när jag kommer tillbaka, även om det är om ett bra tag till dess. Jag menar sin tid i livet vill man spendera med dem som man älskar som mest, och då gäller det att inte missa de tillfällerna som man får eller hur? Nu är det bara synd att när jag valde att följa med en av de människor som jag bryr mig om mest så missar man samtidigt en annan. Skulle man få bestämma så skulle man vilja ha alla sina närmsta vänner nära. Micaela ström, försvinn inte ifrån Norrköping för jag kommer att komma, bättre sent än aldrig eller hur?"

Man blir så glad när man läser sånna här saker. Det värmer. Och Nina, jag saknar dig som tusan gumman! Men vi ses nästa tisdag då du hälsar på mig i min nya lägenhet, i Norrköping! :) Som du skrev. Vi har alltid så jäävla roligt tillsammans och jag tycker om dig så mycket! Jag ska definitivt vänta på dig! Satan va kul vi kommer ha!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0