kartonger och pucko



Precis hemkommen från flygis
. Hämtade hem lite kartonger så jag kan börja packa i veckan nu. Sen köpte jag 2 liter Pucko! Så jävla gott. Skulle ge mig på att montera ned vitrinskåpet tidigare men jag får nog vänta till jag får lite hjälp. Vill nog inte riktigt riskera att man får 10000 glasbitar över hela golvet och ett vitrinskåp mindre..


Idag har jag också hunnit med att fixa en soffa. Hämtar den på lördag. Jag har varit inne på blocket väldigt mycket nu på senaste och hållit utkik och ringt till ett flertal, men det har alltid varit någon annan som hunnit före mig. Men nu hade jag tur att det var jag som ringde först. I och med att jag inte riktigt är någon miljonär för tillfället får det bli en billigare soffa, men tycker den här såg fräsch ut.
Imorgon och resten av veckan ska jag jobba. Känner inte alls att jag är peppad till det men det är bara att tänka på pengarna. Känns som att jag har sååå mycket annat att tänka på och göra. Imorgon ska jag ner på stan efter jobbet med mormor. Jag ska få köpa någonting till lägenheten som inflyttningspresent. Tycker att en vattenkokare skulle vara perfekt, sånt är ju så tråkigt att köpa själv :)
Klicka för att se nästa bild
Här är soffan. Den ser väl inte så tokig ut va? Den passar iaf bra så länge tills jag har råd att köpa en finare :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den påminner ju om Johans soffa!

2010-02-28 @ 21:57:21
URL: http://jmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0