Kanonkväll. 5 av 5 toasters. Kanonkul

Gårdagskvällen vart jättemysig!! Bara en lugn, mysig hemmakväll med några riktigt bra människor! Det tycker jag om! Idag kommer Mamma hit. Vi ska fira storebror som blir ett år äldre (på onsdag), sen ska vi hem till Moster och äta middag. Tror dagen kommer bli jättebra! Annars händer det inte så mycket mer i helgen än att försöka umgås med mor så mycket som möjligt!
Kände mig en aning illamående igårkväll när jag kom hem och känner mig lite lustig i magen nu. JAG FÅR INTE BLI SJUK NU. Hoppas att det bara är tillfälligt!! På tisdag åker jag ju till Norrköping, vilket jag absolut inte får missa!!
Nej nu ska jag styra upp mig lite

(Gammal bild på mig och älskade Tyke. Bara för att ha någon bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0