Hos fröken Möller

Hemma hos förken Möller för tillfället. Blev bjuden på marängswiss och jääävlar va gott må jag säga! Vi har haft lite tvmys med Vampire Dairys och nu är Johanna på hugget för ännu en bjudning - te och mackor. Hon är ju bara för go min lilla fröken! Tänker inte alls på beach 2010 för min del. Hon själv tränar ju för fullt, och jag borde väl inte göra annat än det också. Men ni vet. Lite seg i starten sådär. Men ändring på det för fan!!

Idag har jag jobbat en heldag 07.30 - 17 med mina goa barn! Förmiddagen tillbringades i skogen med diverse trädklättring och "Indiana Joneslek" och på det lite varm chocklad med macka. Nu är jag trött som saatan kan jag säga! Imorgon kör jag stängningen 9 - 18.

Sitter i skrivande stund och kollar på Tv4 och historien om Susan Boyle. Ni vet hon som tog alla med storm på den brittisk talangtävlingen. Jag får verkligen gåshud av både hennes sång och hennes livshistoria. Man vill bara krama om henne! Gå in och kolla på tv4 play om ni vill se. Jag rekomenderar det.

Nu blire kaviarmacka och te mina vänner!! Heppåre

Kommentarer
Postat av: Fröken Möller

Märker du inte att jag jöööder dig??

2010-02-18 @ 22:50:09
URL: http://jmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0