Gårdagen

Slänger in några rader lite snabbt. Är hos Mormor&Morfar för tillfället. Tog mig en promenad hit imorse från Johanna. Det var jättelängesen jag kom hit och bara va. Jättemysigt!

Gårdagen då. Jag hade riktigt roligt faktiskt! Efter jobbet, som var en smärre pärs att ta sig igenom i och med att jag var så trött efter veckan, gick jag hem till Johanna och gjorde mig iordning. Vi satt där och delade på en pizza, drack vin och hade det supermysigt! Efter det gick vi tvärsöver parkeringen till inflyttningsfesten som senare slutade på Mobergs. Det var längesen jag hade så kul på Mobergs faktiskt och jag dansade som en jääävla galning, men satan så kul det var! Det var några som tyckte jag och Johanna ser ut som syskon. Lite kul faktiskt. När vi var små var det också en gubbe som frågade om vi var tvillingar faktiskt. Är vi lika eller? :)

När vi var klara på Mobet drog vi hem till Johanna och käkade resterna av pizzan och sen däckade jag på soffan! Efter middagen här hos M&M ska jag åka till affären och fråga efter lite banankartonger jag kan packa i. Måste ju börja typ idag i och med att jag jobbar hela veckan och allt ska vara klart på fredag så att det bara är att åka på lördag morgon. NORRKÖPING HERE I COME!! Hoppas på att bror min följer med!

I kväll kanske det blir bio med Johanna, så får vi se om vi får med oss några. Vi ska se Shutter Island. Tror den är riktigt läskig faktiskt, och jag som är en sådan feeegis!
Nu blev inlägget lite längre än jag beräknat så bäst att dra mig nu..

Egobilder från gårdagen på mig och Johanna kommer upp inom kort

Kommentarer
Postat av: Johanna

Satan i gatan så kul det var!;P Haha

2010-02-28 @ 19:41:07
URL: http://jmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0