en lördagskväll

Gårdagskvällen blev hur bra som helst! Kvällen tillbringades med Johanna. Vi åt en riktigt god middag och pratade massa minnen och så fortsatte det till jag skjutsade hem henne.
Idag har jag jobbat på hm. Snacka om att jag var tankspridd idag! Gick i min egna lilla värld och lulla. Men men, har lite mycket i bollen för tillfället... Och på det ska man bli tvungen att komma hem irriterad också! Man blir ju trött.
För tillfället är jag själv hemma och sitter i soffan med datorn i knät och vet inte alls hur mina närmsta timmar kommer se ut. Antagligen kommer jag att fortsätta vara själv. Kanske köpa någon mat. Kanske laga någon mat. Jag kommer iaf ta det lugnt ikväll och bara känna att jag är ledig. Men planerna kan ju ändras så man får se.  Om någon annan har något förslag vet ni vart jag finns! Hej då så länge!

''

Bjuder på en gammal bild. Typ såhär känner jag mig nu. Rätt sleeten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0