säng säng säng, sova sova sova, säng säng säng

Jag är riktigt sällskapssjuk. Kommer hem från en jättetrevlig kväll hos Frida och nöjer mig inte med det, nej då sitter man här och känner sig ensammen. Har bara en katt som sitter och fiser bredvid mig, fast hon är söt ändå. Vad skulle jag göra utan Räkan liksom?
Imorgon ska jag kanske jobba, får reda på det imorgon bitti. Hatar att inte veta, vilket ni kanske vet. Blir så otroligt stressad av att inte ha koll.
Skit i det.

På onsdag (troligen) kommer min bästa Johanna och besöker mig! Ska bli såå otroligt KUL! Fan vi har inte setts på flera månader! Var till och med snö sist jag var i Norrtälje så det är fan på tiden nu! Som jag längtar :)

Ska snart gå och lägga mig. Finns det något bättre än att sova?! :) Synd bara att sängen är så otroligt skön på morgnarna. Önskar jag vore en morgonmänniska men så är inte fallet tyvärr. Tröttmössa.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0