Träffa Mamma imorgon!

Ligger skavfötter med Frida i min soffa och har det mys. Vi har varit på en svampplockartur men utan resultat. Tålamod är svampplockarens bästa vän, som Frida sa, men fuck it säger jag. haha. Jag har då inget tålamod med svampar, men med fiske är mitt tålamod något större. Något. Vi åkte och köpte pizza med hem istället.
Har städat undan här hemma så det är fint tills jag och Mamma kommer hit på fredag. Mycket roligare att städa hemma när man har sällskap!

Imorgon åker jag till Mamma och hälsar på (Får se hur det går.). Ska bli så sjukt härligt att träffa henne igen. Har verkligen saknat min Mammi! Sen åker vi tillbaka till Norrköping på fredag tillsammans! :)



Spegelposen, såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0