slut som artist. Nu släcker vi ner.

Shit vilken dag det har varit. Jag är helt död. Dagen började med att jag tog bilen från Norrtälje  vid 06.30 för att ta mig till Norrköping. Jobb 12 - 19.15 och den här jobbdagen var minst sagt uttömmande kan jag säga. Nu sitter jag i soffan och har suttit såhär sen jag kom hem, med en liten göra-havregrynsgröt-paus.
Imorgon jobbar jag 9 - 16 så ska släcka ner snart. Somna till To fast and the furious - Tokyo drift som går på 6an nu och ha lite qualitytime med Räkis. Träffade förresten min Tyke igår, min lilla pruttis. Saknar honom och önskar han kunde vara här med mig och Räkskräk.


Dåligt med bilder vilket jag får se till att bli bättre på. Bjuder på en gammal bild istället från förra sommaren tror jag det var.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0