Segdag

Kass update var det här! Tänkte bjuda på lite bilder från när jag var hos Mamma i veckan, som för övrigt var supertrevligt!

Idag har jag bara degat heeela dagen lång med Nina i soffan, pressat 3 filmer, käkat kebab, godis och myst! Igår kväll var hade vi liten överraskningsfest för Bella som fyllde år. Jag och Nina åkte och "kidnappade" henne hemma hos henne, hon trodde bara det skulle vara Nina och hon hela kvällen så hon fick ha ögonbindel på sig så hon inte skulle märka att jag var med! Sen åkte vi hem till Frida och Zacke som hade 3 rätters klara med paketbord osv. Jättekul! Kvällen blev riktigt trevlig! :)

I veckan lyder planerna såhär:
Mådag: Jobb
Tisdag: Ledig, tydligen
Onsdag: Jobb. SEN KOMMER JOHANNA TILL MIG!!!!! <3
Torsdag: Johanna
Fredag: Johanna
Lördag: Jobb
Söndag: Jobb




Superhärliga Pinochio



Lilla Ola











Mys ute på sjön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0