Nu jäklar!

Idag är jag lediiig! Grymt skönt. Igår jobade jag ett 10timmarspass som den skabbigaste personen på jorden tror jag. Helt seriöst. Var tack och lov på lagret från 8 - 15 och i butiken från 15 - 18 men draaaa mig va jag ville gräva ner mig!
Hade fullt upp igår, jobb, sen hem få i sig nåt att äta och sen tog jag och Ann-Sofie på oss gådosingarna och gick en Powerwalk på 2 timmar! Till Lindö och tillbaka. Satan va skönt det var, nu ska vi bli "bruuuna och fitta"!

Nu sitter jag hos Nina. Kom hit igårkväll efter promenaden. Vi satte på filmen Zombieland för att få lite skratt men den var la sådär så vi stängde av den och hade lite massage istället.

Idag ska vi ner på stan. Jag ska bland annat gå till Frisören och försöka få en tid för att tona håret. Sen ska vi även gå och skaffa oss gymkort.
Ikväll blire lite onsdagsklubb för våran del, ledig morgon också! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0