När man är hos Frida....

.... Då kan man sitta och roa sig med hennes "supercoola" eftekter på camen. Astråkigt tänker kanske ni, superkul tänker jag. Så här sitter jag och asgarvar för mig själv medan Frida sysslar med sitt.

Ikväll har vi färgat håret och haft ansiktsmask och kollat på Björn Gustavssons dvd. Klockren! Jag färgade håret blond, eller ja slingade och Frida färgade håret lite mörkare. Snyggt! Men jag känner mig fortfarande klyven. Fattar inte hur jag pallar med mig själv faktiskt, nu måste det bli ett slut på det här velandet och dax att ta mig i kragen. Antingen vill jag eller så vill jag inte. Bli mörk alltså.
Anyway.

Imorgon är det inte vilken dag som helst! Nej det är nämligen så att Nina flyttar in i sin lägenhet i Nrkpg på heltid! Jaaaaay! Så imorgon blir det partaj på det! LIVING THE DREAM, WOOOOAH.

Snart ska jag ta min feta röv hemmåt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0