Klädval?

Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig på jobbet imorgon. Brukar ni också fundera på det kvällen innan? När jag jobbade i butik förut tyckte jag det var jobbigt att behöva fixa sig varje dag och alltid försöka se snygg ut. När jag jobbade på dagis och gick dit i mjukisar och en knut på huvudet, typ, tyckte jag det var jobbigt att aldrig kunna göra sig fin till jobbet. Osv. I-landsproblem.

Nuförtiden kan man ju aldrig känna sig fräsch nästan när den här luftfuktigheten är så hög och håret klibbar sig och man blir flottig i ansiktet. haha. Snacka om eftersvettningar när man är framme på jobbet efter 20 min promenad! Jo man tackar.

Anyway. Morgonens klädval var det ja. Det visar sig helt enkelt, lite sugen på min svarta långklänning men man brukar ju kunna ändra sig på morgonen! Jag har en tendens nu att klä mig för varmt så att jag blir toookvarm på jobbet. Smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0