Fucking crazy maniac

Känner mig som en annan död uggla idag. Kvällen satte sina spår helt klart men det var en galen kväll. Lite för mycket av det goda kanske! Det blev först lite förlir hos mig, sen drog vi till Frida och där var vi väl ca 10 pers kanske. Efter härligt balkonghäng med massa prat drog vi till Otten och skaka loss till stängning! Fyllehungrig som man blir gick vi och käka kebab och där satt vi mitt i gatan typ kl 4 på natten och åt. hahaha.

Kvällens klockrena:
Mickan, dum som jag är kommer ju på att Shiiit, jag har glömt mina nycklar hos Frida och Zacke, varpå vi tar en taxi dit. Dom låg ju och sov när vi kom dit så de hörde ju inte att vi ringde till dom och nycklarna var vi ju tvungna att ha så Tom blev kastad upp på deras balkong av Simon, balkongdörren var öppen som tur var! hahah Han gick in i deras lägenhet medan de låg och sov. Idag känns det ju lite akward faktiskt! haha Kom ut med en väska som inte var min och jag utbrister sen i ett "ahaa, jag har mina nycklar i väskan!". PAPPHATT MICAELA. hahahah. Då hade vi alltså åkt till Frida i onödan med taxin som för övrigt stog och väntade på oss för att skjutsa hem oss efter. Kan ju säga att det var det dyraste taxiåket jag någonsin haft. Notan gick på nästan 400 spänn. Och det bästa är ju att jag tappade hakan till marken när jag fick höra priset och skällde ut taxichauffören efter noter. HAHAHA. Sa ju ett och annat till honom där så soooorrrryyy for that! Hahha.

Vaknade upp alla 5 i min lägenhet och ser att Niklas och Rickard ligger och sover på golvet. hahah. Blev en sväng till Donken idag och massa chill innan herrarna åkte hem igen. Vilken galen kväll alltså!

Nu ligger jag i soffan halvt död och har tokångest på något sätt. Inte alls motiverad på någonting känner jag, vill bara komma bort. Imorgon blir det jobb, vilket jag gör glädjetjut för. Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0