19.20

Det är stöööört varmt i min lägenhet. Jag hatar detta väder nu. Spelar ingen roll om man precis har duschat, man känner sig lika kladdig och svettig som innan. Blir riktigt irriterad på den här luftfuktigheten nu och att det är så jääkla kvavt! Usch. Ont i huvudet har jag också. Nu får ni höra något som ni nog aldrig hört förut. Jag vill ha höst nu! hahaha. Oouups.

I helgen har det varit jobb. Svängde ner en sväng till trädgården efter jag lämnat Johanna vid tåget i fredags och satt där med lite goa tjejer från jobbet. Lördagkväll efter jobbet blev det minst sagt lugnt. Sov till och från i soffan och kolla film!
Ikväll händer det inte heller många knop. Flera av mina vänner är inte i Nrkpg nu så jag sitter här själv. :( Vill kolla nån bra film! Bella hör av diiiiiiig! :D hahhaa.

Imorgon efter jobbet tar jag bilen till Norrtälje för att träffa Mamma och Mattias lite. Åter i Norrköping på onsdag morgon innan jag börjar jobbet kl 12.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0