vibra tone

Fortfarande dålig uppdatering här, men fortfarande mycket på g med jobb osv.

Just nu sitter jag med mormors Vibra Tone på magen och saatan va det vibrerar kan jag säga. Ska försöka använda den lite nu medan jag är här och se om det ger resultat. hahah! Kan tyckas töntigt men jag tycker det är lite kul ändå... Har precis betalat lite räkningar och laddat hem en sak till min Iphone. Skaffade den i förrgår så nu är man med ny mobil också. Kul med lite förändring!

Idag har jag jobbat 9 - 18.20, som alla andra dagar den här veckan. Dagarna och tiden på jobbet går så sjukt fort alltså! Det är så grymt roligt på jobbet nu känner jag och jag längtar nästan redan till imorgon. Eller, kanske inte längtar men jag har inget emot att gå till jobbet :).
Nästa vecka ska jag jobba i Täbybutiken och det ska bli riktigt kul! De hade inga tider till mig i Norrköping nu som de visste, utan bara om det var någon som var sjuk. Så jag tänkte att de är lika bra att stanna här om jag får jobba istället för att sitta i Norrköping och häcka och vänta på att det är någon som ringer. Kul att komma till en ny butik och jobba!

Ikväll blir det nog bara att vara hemma (hos mormor och morfar) och ta det lugnt. Kanske blir en tidig-are sänggång ikväll! Skulle nog behövas!

Snart får jag nog vibrationsskador av den här Vibra tone, så kanske dax att ta av den snart.... Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0