Underbara lediga dag

Idag har jag haft en riktigt grym dag! Gick ner på stan och mötte upp Marinela, en arbetskamrat. Vi satte oss och fikade flera timmar i solen och snackade massa skit. Riktigt trevligt! Sen blev det lite stros på stan och sedan en glass på Halvars som avslutning. Underbar dag! Kom hem för inte så längesen så jag har varit ute hela dagen. Vädret idag har varit kanon alltså!

Nu är det bestämt att Nina min älskling ska flytta hit till v 27! Så underbart kul ska det bli! Hon kommer bo hos mig i ungefär 2 månader tills det ordnar upp sig med allt. Kommer bli grymt kul och den här sommaren kommer nog bli något extra! :) Och inte nog med det kommer hon hit på fredag min raring och stannar över helgen.

På söndag åker jag hem till Norrtälje som sagt och jag ser sååå mycket fram emot det så jag spricker. :)

Idag fyndade jag riktigt kan jag säga! Supersnygga jeans på H&M för endast 100 kr! (blev mindre för mig iom persrabatten). Så SKYNDA ATT FYNDA nu på H&M när den stora rean sätts igång imorgon! Bild på byxorna kanske kommer upp senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0