tuuren med mig

Har jag tur eller vad? När jag kom hem från jobbet kikade jag förbi tvättstugan och kollade om det var någon som tagit bort sin tvätttid de närmsta dagarna. Kollade igår och det var smockat fram till den 21. Jag åker ju på söndag till Norrtälje och vill ju ha med mig rena kläder! Och turen hade jag med mig så det var ingen som tvättade ikväll på sin tvättid så tjing-pax till mig! Ska snart gå ner och hänga upp den.

Har precis varit och kollat på en lägenhet till Nina, tvärs över parkeringen här. Den var jättefin och jag hoppas verkligen att det löser sig på alla slags sätt nu för henne! Jag vill ju ha hit den där tjejen snarast! Men hon kommer ju till mig på fredag så det är GULD! :) Gumman, om det skulle strula sig så är du alltid välkommen till mig. Dörren står öppen för dig!

Imorgon är jag ledig och OM det ska bli skönt! Har fått förlängda dagar torsdag och fredag så jobbar 8 - 16 samt 8 - 18. Efter min lediga dag imorgon jobbar jag 9 dagar i sträck. HUJA.

Nu ska jag till tvättstugan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0