TORSDAG

HUA vilken dag. Jobbade 8 - 18 idag, kom hem, åt havregrynsgröt och knäckemacka som för övrigt är den godaste knäcket nu! MUMMA. Nu sitter jag här mätt och belåten, trött men ändå lust att hitta på något, men ändå inte. Lite klyven sådär. Känns som att jag kom hem precis och att jag ska gå och lägga mig snart igen och den tanken känns inte så upphetsande. På tal om upphetsande ska jag snart ta mig en snickersglass. Hahah!

Har pratat med chefen idag och det blir en 6dagarsvecka nästa vecka så inget Norrtälje för mig. :( När kommer det ske mån tro?! Sen kommer ju Ninis till mig på fredagen också, guld! Längtar så mycket.

Kan ni tro att det är Fredag imorgon igen?! Veckorna går så fort så man hänger knappt med. Och nu har jag bott här i lite över en månad också. Undra hur länge man blir kvar här. Rätt spännande tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0