ordbajs

Jag gjorde det igen...

Jag sa ju att den här helgen skulle jag endast stanna hemma och inte dra mig ut mot stan på kvällarna. Framförallt för ekonomins skull men också för att det faktiskt någongång kan vara bra att bara ta det lugnt och vara hemma. MEN. Ikväll kom det upp ett superförslag som man inte kunde banga på. Så jag, Marinela och Aime från jobbet gick ut och åt kina och drog sen en bowling på det. Och kan ni gissa vem som kom sist då? HA. Det kan nog inte jag. Men jag kan ju säga att jag är en utav de nominerade. Fan alltså, jag hatar bowlingkloten. Jag skyller på dom. Jag orkar inte bära dom och min handlet sviker mig så i kastet tappar jag bara klotet och den åker ner i rännan! haha. Men några (läs typ en) strikar fick jag iaf! Efter bowling drog vi till Världens bar för lite häng. Trevlig kväll, helt klart!

Nu är jag hemma och sitter med datorn i knät. Skönt att komma hem skaplig tid ändå så man kan lägga sig i tid för en gångs skulle på helgen. Men vad gör man? Sitter och kollar runt på internet på helt värdelösa saker i brist på annat. Så ja Micaela. Varför inte gå och lägga sig? ... Ska göra det snart iaf!

Imorgon har jag iaf bestämt mig för att jag ska vara HEMMA och ta det lugnt. Kanske köpa hem lite gott och typ börja kolla från början på senaste säsongen av Paradise Hotel. Det skulle väl vara något? Lagom soft kväll för att sedan jobba på söndagen. Det skulle inte sitta helt fel med lite sol på dagen så man kunde sitta på en uteservering hela dagen och snacka skit. Men observera att allt detta bara är en TANKE och att det säkert inte kommer bli så heller. Men vafan.

Nej hörrni. Nog om detta ordbajs. Nu ska jag ta mig min cola och lägga mig i sängen och stirra i taket tills jag somnar. Sen ska jag ta en lång sovmorgon imorgon, det är jag värd!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0