Norrtälje

Heey!

Är i Norrtälje nu och Mormor och Morfar. Idag fyller Morfar år så när jag kom hem från jobbet blev det god mat och fika. Så mysigt att vara här, att ha människor runt omkring sig! Ikväll kommer moster med familj också!

Har som sagt jobbat idag och satan va fint de har fått det! Jättekul att vara tillbaka! Men kände när jag rullade in med bilen i Norrtälje igårkväll att man genast kände sig lite instängd på något sätt, jämfört med det jag är van med nu i Norrköping. Kändes skönt att vara tillbaka men jag tror jag kommer vara mättad efter 2 veckor och längta tillbaka till Norrköping. Men det visar sig! Synd bara att man inte kan ta med sina nära och kära och ha dom där borta!

Nu ska jag fortsätta vara lite social! Har haft en toppenhelg förresten med Nina! Har alltid så kul med henne och nu är det bara 10 veckor kvar tills hon flyttar tillbaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0