Matvrak?

Hej ni!

Hoppas ni har haft det bättre idag än vad jag hade det. Jobbade 8 - 16 idag och jag kan säga att det var en pers! Min mage har krånglat hela dagen typ. Jag har haft skitont och det har känts som att den ska explodera när som, när kramperna sätter igång. Fyy i satan säger jag bara. Har tänkt hela dagen att nu går jag hem. Sen tänker jag, nej lite till, och så har det hållt på. Jag har tänkt så hela dagen och alltid pressat mig några minuter till - fram till jag slutade kl 16. Hoppas den är med mig imorgon istället och funkar som den ska.

Nu har jag precis smällt i mig 5 stycken korvar med bröd. 5 stycken! JA, min mage är rätt crazy idag. Kommer nog inte på nån gång jag ätit 5 stycken? Lr? Och jag känner mig ändå inte proppmätt. Skumt.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt som jag känner nu. Kanske blir det en tidig sänggång typ runt 9 idag som jag sagt till mig själv såååå många kvällar att jag ska göra. Men icke. Det har alltdi blivit ändrade planer. Så vi får se vad den här kvällen bjuder på.

En annan sak. Har det hänt er någon gång att ni går någonstans, var som hellst och det kommer en lukt som får er tillbaka i tiden typ. En lukt som får en att minnas något och som får alla känslor som man hade då att blossa upp?! Det hade jag idag. När jag gick till jobbet imorse kom det en lukt där jag genast kom att tänka på när jag var i Teneriffa, när jag hade min praktik. Det var verkligen något med den lukten alltså, vet inte om det var något som jag känt när jag var där eller om det var något annat. Men det var som att alla mina känslor osv jag hade när jag var där kom upp och det kändes som att jag befann mig där också. Jätteskumt! Hur kan det komma sig att det känns så starkt och att den tanken kom upp så fort från ingenstans?! Det här har hänt mig förut också när man känner en speciell lukt... Har det hänt er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0