lördag och qualitytime med Mamma

Puh. Här var det inte igår direkt man skrev känns det som. Har varit en riktigt fullbokad vecka så jag har liksom inte haft tid. Tänkte passa på att skriva några rader nu innan det är dax att släcka ner.

Ikväll var det egentligen planerat för utgång med brudarna, men igår vart det tacos hos Johanna och Johan och därefter trädgårn och Mobet så jag kände att efter den här jobbdagen och slutet på en 11 dagars med jobb hoppade jag helt enkelt utgång ikväll. Jag har haft en riktigt mysig kväll med Mamma hos mormor och morfar istället. Det blev god mat och därefter filmen Luftslottet som sprängdes med dippade grönsaker. Och såklart att få krya upp i Mammas famn! Önskar det hände oftare.

I veckan som gått har jag som sagt jobbat. Vi har haft fullt upp på jobbet med bygget som äntligen är klart nu! Igår vart det nyöppning med champagne och snittar som invigning! Otroligt snygg vart butiken också och jag önskar jag kunde stanna där längre. Man känner sig liksom som hemma där på något sätt :)

Imorgon är jag ledig. Ledig. Leeeeeedig! Det känns otroligt skönt ska jag säga er. Dagen till ära ska jag ev åka till Täby c och skaffa mig en Iphone, om de har dom inne på lager vill säga.

Nu ska jag runda av lite och släcka ner. Hoppas ni haft en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0