"Gummiankan jag gillar dig, I´ve got you, under my skin". HA

Heeey!

Nyss hemkommen från Frida efter lite söndagsmyshäng. Efter jobbet mötte jag upp Frida och Bella för en fika på coffe house, därefter åkte vi hem till Frida och Angelica anslöt sig också. Riktigt mysig söndagskväll med mycket skratt och skitprat! :)
Nu är jag som sagt hemma igen och den här jävla söndagsångesten börjar smyga sig på. Jag borde gå och lägga mig istället. Imorgon blir det jobb 8 - 17.30!

Vet ni vaaad? v. 16 och 17, alltså nästa vecka och veckan därpå ska jag kanske "flytta hem" till Norrtälje igen för 2 veckor och jobba i butiken där. Jag slår liksom ihop 2 flugor i en smäll. Jag jobbar och tjänar pengar och kan hinna träffa och umgås med mina kära! Det låter väl som en toppenidé?!

Nej nu har jag ätit upp min fil så det blir bums i säng med mig nu! På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0