,

Lördag lördag. Trött är jag men nu ska jag och Nina börja göra oss iordning för ännu en kväll. Igår vart det inte Grand som vi planerat tidigare under kvällen, utan planerna ändrades som de brukar göra så vi stannade kvar på förfesten hela tiden. Ikväll blir det först ut på en förfest med massa nytt folk, det gillas! Sen drar vi nog vidare till Otten skulle jag tro! Hoppas på en bra kväll!

Idag har jag jobbat, 3 timmar bara, men ack så trött man var! Imorgon blir det jobb också, 3 timmar då också. Sen rullar bilen iväg mot Roslagen. Satan va härligt!

Vi hörs kanske senare! Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Louise

Like! Löningsutgång på lördag kanske!? :)

2010-04-18 @ 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0