confession

Min dag började INTE bra kan jag säga er. Jag är ju en legginsälskare och har alltid det på mig. Imorse tänkte jag att jag kanske skulle ha jeans på mig för en gång skull. Det var ju någonting jag kunde glömma! Kul när man märker att man gått upp i vikt och byxorna sitter tajtare än förut. DET är verkligen inte kul någonstans! FUCK. Nu blir det till att äta havregrynsgröt varje dag, skippa eller iaf dra ner på allt gott och röra på sig mer helt enkelt.
När lönen kommer ska jag köpa gymkort. Så enkelt är det bara! Nu finns det inga ursäkter. Det här är inte hållbart och inte okej någonstans! FY FAN.

Så efter denna confession tänkte jag berätta för er att nu är det bestämt att jag ska jobba i Norrtälje i 2 veckor. Nästa vecka och veckan därpå! Så på söndag eller måndag kan ni vänta mig i Norrtälje :)

Nu ska jag laga mig HAVREGRYNSGRÖT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0