ajaj

Det är inte helt okej att ha converse på sig hela dagen på jobbet. ICKE. Jag må älska dom och de är så otroligt sköna, men när det kommer till att stå och gå med dom en hel dag håller de inte måttet. Jag tror inte mina fötter mår så bra nu och de känns som de är skinnflådda på vissa ställen. haha. Ajaja.

Det har varit en bra dag på jobbet idag. Kom hem för inte så länge sen. Ska snart göra mig lite havregrynsgröt. Vad som händer senare är inte planerat än. Det är ju så fint väder ute! Skulle vara mys med en fika eller något. En promenad i vårvädret kanske?

Snart är det helg, imorgon kommer Nina och snart är jag i Norrtälje.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad jag GILLAR att du kommer hit :) <3

2010-04-15 @ 17:44:00
URL: http://beatriceoutinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0