Update

Sitter här i lägenheten med Nina, Maja och Wille. Har precis ätit en good middag - Spaghetti med tomatsås och tonfisk som jag och Johan började med för ett tag sen.

Idag gick jag som sagt till skattekontoret och fixade norskt personnr. Men jag får det inte förens om en vecka. Vädret i Oslo har varit jätteskönt, solen har varit framme typ hela dagen! Det uppskattas. Jag tycker inte alls om kyla och vinter. Sommar och sol passar mig bättre.
Imorgon ska jag skriva ut mitt cv och gå runt till olika ställen, restauranger, butiker osv och söka jobb. Så får hoppas på snabba svar.

Ikväll är både Maja och Nina hemma, mysigt! Josefine och Wille jobbar och Tina (har aldrig träffat henne) är i Sverige.

Kraam på er alla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kram kraaam på dig Mickan! Vad roligt att det verkar ha gått bra :) Kämpa på & lycka till.

2009-10-27 @ 16:41:22
URL: http://jmoller.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Du kommer få jobb Mickan, på momangen !

Var bara dig själv och så ett leende på det sen har du kirrat biffen.

Ska dock hålla dom berömda två tummarna ändå, bara för att :)



Var rädda om varandra!

2009-10-27 @ 17:17:58
Postat av: Micaela

Taack mina flickor det värmer! Dock saknar jag er! Sköt om er. Puss

2009-10-27 @ 19:01:05
Postat av: Alexandra Möller

Lycka till Micaela, massa kramar till dig cooling! Vart i Oslo bor du?

2009-10-28 @ 00:02:44
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Micaela

Tack Alexandra :) jag bor mitt i Oslo. Nedre Slottsgate heter det. Precis vid Carl Johans gate :)

2009-10-28 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0