Telefonsalg?

Nu ligger jag med datorn i knät och väntar på att min man ska komma hem från träningen. Vi ska mysa ner oss i soffan med chips och cola och ska nog slå på en film! Härligt!

Jo. Håller på att kolla runt på norska arbetsförmedlingen (www.nav.no) för att se vad som kommit in idag. Det ramlar in massor med jobb hela tiden, och då är det bara i Oslo. Lite mer än i Sverige.
Det är verkligen jättesvårt att veta vad man vill jobba med och vad man ska söka.. Det finns ju så mycket! Sen får man ju inte vara så kräsen heller. Jag åker ju dit för att tjäna pengar liksom, men man måste ju samtidigt ha ett jobb som ger hyfsta bra betalt. Det hade iaf kommit in en annons om telefonförsäljning där dom kan erbjuda "Vi kan tilby deg en konkurransedyktig lønn (fastlønn og provisjon fra første salg)". Det låter ju kanon tänkte jag! Men vid närmare eftertanke kom jag på att jag då faktiskt måste prata i telefon med norsktalande människor, vilket kan bli ett problem. Men jag tycker ju om utmaningar så jag ska nog söka.. Eller vad tycker ni? 

Nu kom Johan så jag ska dra mig. 
Tjingeling! 

Kommentarer
Postat av: Johanna

De e bar å SÖK!

2009-10-15 @ 22:42:37
URL: http://jmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0