Rubrik?

Svårt det där med rubriker tycker jag. Det står liksom helt stilla.

Idag tog jag mig en lång sovmorgon och gick upp kl 12. Sköönt. Jag har ändå inga planer för dagen så jag kunde lika gärna sova länge. Idag ska jag nog inte göra ett skit, som jag känner nu. Bara vara i lägenheten och slappa. Kanske kolla på en film eller två. Nu är det bara Josefine och jag som är hemma, resten av folket jobbar. Nina och Maja kommer hem kl 3 och då går Josefine och jobbar.

Nu har jag varit här i 3,5 dagar typ, och de känns bra. Det är ett jättehärligt gäng som jag bor med och vi har jättekul. Mysiga kvällar med film, prat, massage och tedrickande. Men en sak som är jättejobbigt är att jag saknar min älskling där hemma så mycket. Om man bor tillsammans och träffar varandra vaje dag och får uppleva det vardagliga tillsammans känns det som en stor omställning att bo här. Jag menar inte att det är dåligt att bo här, men det är annorlunda. Jag saknar att kunna pussa och krama på honom och att vara honom nära. Och det har inte ens gått en vecka! HA. Jaja, det kommer man ju allid känna men man vänjer sig väl. Nu är det 22 dagar kvar tills vi ses, men det kan även bli tidigare också, det visar sig.

(Nu har Josefine satt på Rena Rama Rolf. Kommer ni ihåg det? Haha, riktigt roligt!)

Hoppas hoppas hopps att dom hör av sig snart från några andra jobb och har goda nyheter så man kan börja jobba, och hoppas på mycket också. Pengar pengar pengar. November har ju skattefritt också, hur länge (i November) beror på vart man jobba, om jag förstod det rätt.

Hoppas ni har det bra där hemma!


 

Nina min snygging!



Onsdagsmys


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker också det är svårt med rubriker.. Haha, rena rama rolf är ju askul! Hoppas du haft en bra slappardag :) Jag var också ledig idag. Puss!

2009-10-29 @ 21:29:28
URL: http://jmoller.blogg.se/
Postat av: Micaela

Hahah ja eller hur. Sjukt länge sen man såg det! Hoppas du också hade en ledig slappardag!! PUSS

2009-10-30 @ 12:00:01
Postat av: silly

rubriker e värst ja! men de e ba & typ hitta på lite, de e neklast o hitta småtexter från bra låtar, de e lite fusk men ääh vem bryr sig xD

2009-10-30 @ 12:19:29
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0