Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmys

Och det har vi faktiskt haft idag, fredagsmys! Ikväll har vi ätit kött med klyftpotatis, bea, en god sallad och cola till middag. MUMMA. Sen dukades det fram ost och kex, vindruvor, avocado och räkor framför tvn. Nu är jag riktigt mätt! Känns som att jag klarar mig en vecka framåt nu. Billigt om inte annat?

Vi kollade på idol och fasen så bra Erik är. Jag är inte direkt nåt jättefan av Idol och det gör mig inget om jag missar några program men nu kommer det bli kul att se om han kommer till final, vilket jag hoppas. Efter Idol satte vi på KOPPS. Och dom som inte sett den filmen måste omedelbart se den!! HA! Vilken film alltså. Efter många skrattsalvor knäppte vi av för att kolla på Fight Club som går på 1an just nu. Men det var ingen film för mig så jag satte mig vid datorn istället. Pallar inte filmer där dom slåss och där man ser smärta. Tycker det är skitjobbigt! Sån är jag. Tycker mer om komedier och på tal om det, så måste ni se NACHO LIBRE. Den är bäst!

Nog om filmtips. Imorgon kommer min mor till Norrtälje för att ta lite avsked av mig som åker på MÅNDAG.
Nu ska jag krypa ner i min älsklings famn.





Vill bara tillägga att jag verkligen tycker om våra katter. Man får sig alltid ett gott skratt av dom! Tyke mörbullt som är galen och river allt i sin väg och Räkan som inte har någon hals och bara ser helt borta ut. Haha! Gud jag skrattar bara jag tänker på det. Svårt att förklara men dom är verkligen helt underbart korkade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0