Norge

Yes, ni läste rätt. Jag åker till Norge den 26 oktober och ska tillbringa dom närmsta månaderna där för att jobba, vart vet jag ännu inte. Planerna är att i vår åka utomland i några månader! Kommer nog bli toppen tror jag! Kommer dessutom få bo tillsammans med min kära Nina igen, som jag bodde tillsammans med i gymnasiet i Norrköping! Wiie :) Henne gillar jag!

Förresten så har jag skaffat blogg nu som ni kanske märkt. Anledningen varför är för att ni enklare ska kunna följa mig i Norge. Dom som vill.

Nu ska jag nog dricka lite te så jag bli bättre i halsen till imorrn. Blev hemma från jobbet idag, kände mig inte alls bra. Ont i huvud, hals + att jag lät som en gammal tant.
Imorrn ska jag åka till Norrköping - Kolmården men Akvariet och spela volleybollturnering, så jag MÅSTE bli frisk till det. Kommer nog bli skitkul!




Kommer sakna min älskling så otroligt! <3




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0