Morrn Morrn

Inatt sov jag hela 14 timmar. Gick och la mig kl 9 igår kväll för att jag var så in i nooorden trött. Vaknade av att Johanna ringde mig kl 11 så jag skulle förmodligen ha sovit längre. Det kan vara riktigt skönt ibland att gå och lägga sig så tidigt på kvällen, men det känns som att man missar så mycket saker så jag vill gärna vara uppe några timmar till.

Idag ser planerna ut som så att Johanna kommer hit snart. Jag måste åka och hämta mitt pass på Polisen som är klart, sen klockan 3 åker jag med Johanna och kollar på en liten sak. Sen står det inte så mycket mer på listan.
Jag måste självklart kolla jobb i Oslo och se vad som finns. Men det känna nästan lättare att gå runt till diverse ställen och prata med dom på plats än att sitta vid en dator och kolla. Det visar sig hur det blir!

Nu blire frulle, jag är döhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0