Johan & Johanna blivande kattägare

Nu har jag precis kommit hem efter turen med Johanna. Vi var och kollade på den katt Johanna och Johan ska köpa. Den var riktigt söt! Grattis till den nya familjemedlemmen! :) Det fanns flera stycken små bollar där och jag bara önskar att jag också kunde ta hem en! Men vi har redan två stycken och det räcker gott och väl nu! Önskar dock att vi bodde på en bondgård där jag kunde ha alla möjliga slags djur och många ska dom va också :D

Nu ska jag vila lite i soffan och kolla på Tyra show innan jag börjar med maten. Idag blir det nog fiskgratäng och potatismos, vi får se!

Jag har ont i huvudet och känner mig riktigt hängig. Orkar typ ingenting och känner bara att jag vill ligga ner hela tiden.. Sen var det ju det där diskberget också.. Och kläderna.. Och dom andra sakerna.. Vi får nog ta tag i det tillsammans idag jag och min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0