Jääkla internet

Jag hade skrivit ett inlägg och innan jag skulle publicera det så la internet av. Typiskt. Men nu, typ 2 timmar senare funkar det igen så håller tummarna för att det är igång tills de andra kommer hem iaf. Jag är ensam hemma, alla andra jobbar till 3 idag. De har fredagskos "mys" idag efter jobbet så det dröjer väl lite till antar jag.

Det är så himla tyst och ensamt när man är hemma själv. För tyst och ensamt. Usch. Jag tycker verkligen om att ha sällskap. Just nu sitter jag med datorn i knät i fotöljen här med tvn i bakgrunden - Playboy Mansion som är dubbat på tyska! Fy fan. Kan ni tänka er? Man hör deras röster lite svagt och så har dom lagt på nån tyskaskit på det! Haha, jag garvar. Vi har för övrigt bara tyska kanaler på tvn men som tur är är det musik på rätt ofta, typ som mtv med både musik och program... Fast på tyska. Ja ni fattar.

I helgen vet jag inte vad vi ska göra faktiskt. Men jag vet att kl 21.30 på lördag ska jag inbefinna mig på jobbet - Z Club. Börjar bli lite nervöst. Får upp senariot att när jag kommer säger dom att jag inte ska jobba. Att dom ångrat sig eller nåt. Men det visar sig.

Bäst att snabba på lite så jag kan få iväg det här inlägget innan internet börjar strula igen. Hej så länge!




Var tvungen att lägga upp en bild på mig och min baby som jag ständigt tänker på.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur gick det att jobba i garderoben? :)

2009-11-01 @ 18:55:35
URL: http://jmoller.blogg.se/
Postat av: Micaela

Ja det gick jättebra :)Jobb fre och lör med ;D

2009-11-01 @ 19:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0