GODA NYHETER

Jag har precis varit ute och sökt lite jobb, restauranger, café, butiker och hotell. Gick in på ett skiitfint ställe där dom har restaurang på dagen och nattklubb på kvällen - Z Club. Gick in och pratade lite med en där och efter ett tag sa han att jag kan få jobba i garderoben på lördag. Så, gott folk. PÅ LÖRDAG JOBBAR JAG! Visserligen är det på natten 21.30 - 03.30. Lite läskigt att gå hem sen. Men förmodligen är mina sambos här ute och festar så vi kanske kan mötas upp när jag slutat och gå hem tillsammans. Hoppas. Känns lite jobbigt att behöva gå hem själv så sent men å andra sidan tar det ju bara 5 min typ att gå hem!

Det känns skiitskönt att man iaf fått en dag som sen förmodligen kan leda till något mer. Men ska inte hoppas för mycket!!

Nu ska jag ta och äta något och sen gå ner och söka på en restaurang som ligger precis tvärs över gatan från där vi bor! Great!

Kram Micaela 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt gumman :) Vad bra!! Är så glad för din skull!

2009-10-28 @ 21:08:15
URL: http://jmoller.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grattis! :)

2009-10-29 @ 12:18:44
Postat av: Camilla

Va kul! På Zclub jobbar tjejen jag bodde med i Oslo! Charlie! :D Hälsa henne från mig! :D

2009-11-02 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0