God morgon

Första natten i Oslo avklarad. Jag sov bra men hade en jobbig mardröm. Usch Usch! Det är så otroligt jobbigt att vakna upp och det första man känner är panikkänsla och det känns som att man kommer börja gråta, tills man inser att det bara var en dröm.

Idag står det ärenden på agendan. Jag måste gå till skattekontoret, fixa norskt personnr, fixa norskt telenr, skriva ut mitt cv och börja söka jobb. Hoppas på att få jobb fort så att pengarna börjar rulla in.

Just nu saknar jag min Johan så fruktansvärt och det har bara gått en dag! Ajaj.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Micaela... klickade runt lite och hittade din blogg! Kul! :D Hoppas det går bra i Norge och att du tjänar feta pengar! Ta hand om dig! KRAM!

2009-10-27 @ 12:54:22
URL: http://cameli.blogg.se/
Postat av: Micaela

Åh va kul att du hittade hit! :) Får se vad jag får för jobb bara, men hoppas på mycket pengar! Hade bra du med. Kram

2009-10-27 @ 16:10:47
URL: http://micaelasstrom.blogg.se/
Postat av: Camilla

När jag var där och jobbade så hittade jag det perfekta jobbet på nattklubb! Det betydde grym dricks och därför kunde jag leva på den och sen plocka ut lönen utan att röra den i efterhand. Dessutom, jobbar man natt så kan man ibland, när klubben är stängd i veckorna, även jobba extra på nåt annat jobb på dagarna ;) De är mitt förslag! Puss o kram

2009-10-28 @ 15:48:10
URL: http://cameli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0