Få upp röven ur soffan nån gång!!

Nej usch nu får jag nästan panik på mig själv. Idag gick jag upp vid 12 och gick raka vägen till soffan, satte datorn i knät och lät tvn gå i bakgrunden. Men problemet är att jag fastnar om jag gör så. Då kan jag sitta såhär typ hela dagen och det känns inte okej!
Varför då inte gå upp i skaplig tid 9, 10 max och sen kolla diverse saker lite snabbt på datorn och sen ta tag i det man borde göra. Lite hushållssysslor, kanske träffa lite vänner (dom som är lediga), kanske kila ner på stan en sväng bara för att kolla lite, inte shoppa, bara kolla och få frisk luft på köpet. MEN ICKE!

Nej mina vänner, nu ska jag få upp min röv ur denna soffa och ta och städa lite, tvätta, kanske kila ner en sväng på stan om jag orkar och göra lite nytta. Det här håller ju inte!

Hej på ett tag då


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, han är ju så söt :) Hur går det med dina sysslor? Fått upp röven ur soffan än? Pöss

2009-10-22 @ 13:49:00
URL: http://jmoller.blogg.se/
Postat av: Micaela

Jajjebulla, här hemma är det skinande rent nu!

2009-10-22 @ 15:03:58
Postat av: Ann-Sofie

Smular i kotten, här kommer jag tillbringa många klick känner jag.

Kul att du startar en blogg, önskar dig all lycka min vän.



Stora kramar

2009-10-22 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0