Degdag segdag

Måste börja med att skriva att helgen var toppen! Vi, Skansen - Akvariet kom 2:a i volleybollturneringen! Riktigt bra gjort av oss tycker jag! Jag som inte spelat volleyboll på fleera år också, men det gick det också!

Helgen bestod bland annat utav volleyboll, spa med bubbelpool, bastu osv på vildmarkshotellet, middag, fest, och rundvisning i parken! Riktigt kul!

Nu ligger jag hemma i soffan. Sjukling igen. Fuck. Hostar konstant! Jag kom nyss på att jag åker/flyttar till Norge om 6 dagar! Helt sjukt. Det känns inte som att jag ska åka, men när jag väl tänker på det så blir jag sjukt stressad. Vad ska jag jobba med? Vad ska jag ha med mig? Hur kommer det funka? osv. MEN. Jag vet ju å andra sidan att det är toppenmänniksor som bor där nere! Känner ju inte alla men det känns som så :) Jag tror att jag kommer få superkul. Jobbigt bara att min andra hälft bor kvar här - Johan.

Jäjä.

Nu ska jag nog äta lite frukost - jordgubbsfil med crunchy och solrosfrön och kanske någon macka. Sen ska jag nog sätta på en film (Transformers kanske? Var ju rätt länge sen) och mysa med Tyke som ligger här bredvid mig.





Hahaha. Var tvungen att lägga upp den här på mig och Räkan. Hon ser ju skräckslagen ut! HA Lilla puppan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0