Vänner betyder

Jag har precis haft ett jättelångt samtal med min kära vän Solith. Alltid lika givande och härligt att prata med henne! Jag kan verkligen prata om allt med henne känner jag och det känns som att hon verkligen lyssnar och stöttar! Det är guld värt! Du har varit mig nära under många år och jag hoppas vi kommer sitta i våra gungstolar om mååånga år och prata gamla minnen med varandra!

Har ni några sånna, riktigt riktigt bra vänner som man inte träffar ofta alls, men när man väl träffas känns det som det naturligaste som finns? Och det känns som att det var igår man träffades? Det är så otroligt skönt när det är så! Man kanske inte har träffats på månader och knappt pratats vid i tele, men man vet alltid var man har varandra och det känns bara sådär otroligt bra. Det är vänskap det!
Har ett exempel, av några, på min kära Ann-Sofie i Norrköping. Vi umgicks jättemycket gymnasietiden men på nåt vänster så "gled vi ifrån varandra", fast ändå inte. Sen tog jag studenten och flyttade hem till Norrtälje igen och vi hördes typ ingenting alls! Men sen rätt va det var, "bodde" jag hos henne under en veckas tid. För mig kändes det som att det var igår vi träffades, och inte 1, 5 år! Jag har nog inte skrattat så mycket på länge, även fast det var den jobbigaste tiden för mig, ever. Hon ställde verkligen upp för mig och stod där med öppna armar, trots att det var så längesen vi sågs, och hördes. Det är vänskap! Ann-Sofie, du är den beste!
Är så glad för alla mina kära vänner, ni vet vilka ni är och ta åt er! Ni är bäst!
Nu kom Johan hem från träningen. Vi har köpt lite lösgodis som vi tänkte äta medan vi kollar reprisen på lyxfällan (kvällens avsnitt).
Hoppas ni får en jättebra kväll! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0