Tyke i ett nötskal

HA HA.
Jag skulle precis gå till badrummet och redan i hallen ser jag små svarta tassavtryck. Jag följer dessa och de leder till badrummet där det även där är massa svarta tassavtryck som leder upp på badkaret och sen upp på handfatet.

Jag tror jag vet vem den skyldige är - Tyke. Han har en viss förkärlek till att stå med bakbenen på badkaret och
frambenen på handfatet och kolla på dropparna som kommer från kranen. Ibland brukar han även sätta huvudet under kranen så det droppar på huvudet. Därefter böjer han ner huvudet så vattnet rinner av huvudet, och sen om igen. Han är för härlig! Haha

 

Pluppen är något mindre på den här bilden än vad han är nu


Kommentarer
Postat av: Frida

ååå gossi goossss=)!

Djur och deras personligheter är underbart roligt ibland.



2009-11-15 @ 18:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0