Städdag

Idag har jag och Nina storstädat hela lägenheten så nu är det skinande rent. I allafall en dag framöver! Det såg verkligen ut som ett bombnedslag här. Så, men lite god teamwork fixade vi det!
Idag har jag även ringt till 2 olika barnehage (dagis) som har legat ute på nav.se. Nu när internet äntligen är i bruk för dagen ska jag passa på att skicka iväg cvn. Så håll tummarna för att jag får något, och att internet inte sviker mig!

Idag har jag haft en jättejobbig känsla i kroppen, ända sen jag vaknade. Skitjobbigt. Känns som att jag har en klump i både hals och mage som inte vill gå bort. Usch, hatar det verkligen.

Vill bara tillägga att så mycket filmer jag sett under min vistelse här, det vill säga 8 dagar, har jag inte kollat på huuur länge som helst. Några av de filmer vi sett är: Cherry falls, Transformers 1, Transformers 2, Ett småkrypsliv, Blair witch projekt, blue crush, final destination 2, the hunting, alla avsnitt av Co Segermyhr säsong 3, alla avsnitt av Rena Rama Rolf säsong 1, Twilight, Charlies änglar... Ja ni ser ju att det blir en del!

Igår var jag och Nina nere på stan och kikade lite. Stannade även på donken och tog en hamburgare och jag höll på att dö när jag såg priserna på menyerna. DRA MIG BAKLÄNGES. En Mc Chicken meny till exempel kostar 78 NORSKA kronor. Det blir typ närmre 100 svenska kronor!! Fyyy iii Faaaan. Sen tar dom en avgift på 2 kr för att man ens äter på stället! GAH. Nej, det var droppen.
Sen har dom också mage till att ta 125 norksa kr / kg för smågodis. Jag höll på att tappa hakan!

Nu ska jag, Maja och Josefine gå och handla. Sen blir det väl att kolla på en och annan film. Vi har ju ett antal kvar att kolla på!

Nu rooopar dom på mig här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0