Saknar

Nyss hemkommen från middag hos svärföräldrarna. Det blev tacos och fika efter det. Riktigt mysigt! Det saknar man själv, jättemycket, att bara kunna åka hem till sina egna föräldrar på middag eller för att bara "hänga" och ta det lugnt. Minns inte ens känslan hur det känns att kunna göra så, vilket suger. Jag vet nog vad jag önskar mig mest av allt i födelsedagspresent! Eller varför inte i julklapp? Behöver nog egentligen inte ha något annat än det.
Idag tog jag tag och städade hela lägenheten, tog ut ett skrivbord vi inte använder och satte upp en jättemysig belysning i sovrumsfönstret. Ni vet sån där med massa stjärnor som hänger ner i trådar ungefär.
Jag längtar till man får börja julpynta. Det ska bli så mysigt att få upp lite tomtar osv. Sen är det ju såå mysigt nu när det är mörkt ute och man kan ha massa ljus tända. Jag älskar det verkligen och skulle vilja ha massa stora lyktor och fina, coola ljusstakar!

Just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0