Nu mina damer och herrar

Nu har det varit Extreme home makeover här hemma. Jag är nu äntligen KLAR med mitt projekt i klädkammaren och jag ska visa resultatet för er. Jag kommer lägga upp bilder på hur klädkammaren såg ut innan och jag vill varna känsliga läsare för otäcka bilder...
Full fart med målningen
Sådär blir det om man inte är vaksam på vart man sätter huvudet - Pomperipossa
FÖRE: Vilka är de känsligare bilderna. Jag skäms verkligen över att det kan ha sett ut såhär!
EFTER: Men nu ser det ut såhär. Jag är riktigt nöjd faktiskt, och allt är gjort av mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

DUKTIGT!! Stolt man blir :) Blev riktigt fint.

2009-11-11 @ 20:11:04
URL: http://jmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0